Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



torsdag 1 april 2010

Nu är det helg.....

Jag har lagat sopplunch och tagit en lur....
Nu ska jag ladda batterierna med en ridtur på den här ystra fålen. Till kvällen har jag köpt ett italienskt rödvin från Toscana, vi ska bo i närheten av Montepulciano. Med andra ord laddat för att börja drömma lite.....
Önskar alla en trevlig helg!
Ps. Mina arbetskamrater drev med vår samordnare idag och skickade sms till henne mellan kl. 7 och 8 och sjukskrev sig för magsjuka. Hon såg lite stressad ut när hon kom in och halva styrkan var "sjukskriven"!

13 kommentarer:

Åsa! sa...

Så stilig! Önskar dig en Glad Påsk!

Vicke sa...

Glad Påsk

Frogprincess sa...

Ja då kan jag förstå om hon var stressad :-)
Fin häst!

ansepanse sa...

vilken fin häst
stackars samordnaren :)
GLAD PÅSK till dig också

Lysande ögonblick! sa...

Vilken vacker häst. Fantastisk. Jag kommer gärna på utställningen den 10 april. Jättekul! Heter den något speciellt så att jag kan leta upp information? Ha en härlig kväll med fantastiskt vin och umgänge. Kram!

Anonym sa...

Härlig bild och ett härligt aprilskämt.
Glad påsk till dig. =)

Monica sa...

Wow, vilken härlig bild. Där finns det spring i benen och styrka. Härligt, man blir lite yster av att bara titta på bilden. Detta är inte Frisse?????
Önskar dig en riktigt skön Påskhelg. Fortsätt ladda batterierna. Stor Påskkram från mig.

Stina sa...

Han ser så himla glad ut jämt...tänk om man kunde vara som Frisse...
Gav inte samordnaren igen.. tex blandade nåt lätt laxerande i kaffet :)
Ha det gott i påsk och glöm inte att unna dig lite vila också mellan varven..

Fenixmonas sa...

Vilket härligt aprilskämt!! Det blev lyckat förstår jag...Ha en fin långfredag! kramiz

sannof sa...

Vilken vacke pålle.. läcker bild... Glad påsk på dej =)

Veiken sa...

Hoppsan! Vad som helst kan hända 1 april! Vilken fin bild, men så mycket snö har ni inte nu va????

lassika sa...

Kan tänka mig att ni fick roligt åt det=)
Kram

Fru Pusselbit sa...

Vilket aprilskämt! ;D

Jag hoppas att din Påsk varit riktigt underbar!! =)