Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



onsdag 21 april 2010

Hittade mitt staffli!

Så nu håller jag på och målar om en gammal tavla till något Val`d Orcia-likt i min fantasi. För det var ju det jag hade tänkt göra idag ......
Spana in färgerna......nu är bildkvalitén inte den bästa på den här videon men man förstår varför det här är ett av världens mest avporträtterade landskap eller hur?

5 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

Ja, det gör man verkligen. Måla och njut. Vilken tur att vår fantasi inte har några gränser. :-)

Fenixmonas sa...

Vilken färgprakt! Vackert...kramiz

Monica sa...

Va bra att du hittade staffliet! Känns det bättre nu? Jad FÖRSTÅR varför du vill till Toscana!!!!!!!Nu får du gå in i "fantasins" värld - sedan ska du se att det säkert blir något riktigt bra av det.
Idag blir det glasfusing för min del. Har redan klart i hjärnhalvan vad jag vill göra! Skall troligen visas upp i vår stad i maj??? Därför att de är en "ovanlig" konstform ??? Njut nu av dagen och var rädd om dig.

sannof sa...

Härliga färger Är det vallmo? Dom är så vackra..=)

Anonym sa...

Sååå vackert och du kom inte iväg - den här gången...