Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



onsdag 28 april 2010

Flyttade ut....



Ateljén fick flytta ut i solen en stund till penséerna och ormögonen som just slagit ut. Det är svårt att måla......det märks att det var längesedan. Jag handleder i måleri flera timmar i veckan men på något sätt är det lättare att lösa andras problem än sina egna....

Så här såg det ut igår och nu gör det inte det längre.....

Jag vet inte vad jag ska tycka om det nya bilduppladdningssystemet här på blogger. Nu tar det mycket längre tid, men man vänjer sig säkert. Fördelen med det nya systemet är att de bilder man har laddat upp tidigare på Picasa och i bloggen blir lättillgängligare. Men att ladda upp från den egna datorn är lite omständigare.

4 kommentarer:

Yvonne :-) sa...

Vet inte hur många timmar jag får.Nu är jag hos Claudia och hjälper henne att kunna skicka kommentarer.Kram!

Monica sa...

Nä men vad DUKTIG du är!!! Du är ju en hejare på att måla! Känner du dig i bättre form i dag?
Må väl. Krya på dig kramen från mig.

diana sa...

Vad fina målningar :)

Frogprincess sa...

Nya uppladningssystemet???
Har de ändrat? Antingen var det innan jag började blogga här eller så i dag, för jag har inte satt in någon bild sen i förmiddags...