Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



torsdag 22 april 2010

Mycket blått! Eller Toscana in my dreams......

Jag har en hel kasse med gamla akrylfärger som är på sista versen! Färg är färskvara. För min del ska det till en semester eller sjukskrivning för att det ska bli målarro i kroppen. Sist jag var sjukskriven var för två år sedan. Så det blir inte så ofta den kassen släpas fram. Det fanns mycket blått kvar!


Inte klar, men ni får tjuvtitta :)

6 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Tycker om ... verkligen! Vad duktig du är!
:)

Stina sa...

Vilka härliga färger...jag gillar blått :)
Den är jättefin!!! Du borde plocka fram den där kassen lite oftare...

annsan_s sa...

Tjusigt, härliga färger!

Må väl.

Kram

Yvonne :-) sa...

WOW!!! Vad duktig du är!!!!!Först fick han droppar som bedövade Sen fick han spryta.Det var likadant med mej.Det måste vara en klantig läkare du hade.

Monica sa...

Vad duktig du är!!!!!! Det där får du göra oftare! Snabba dig innan färgtuberna torkar!
Må väl.

Freppsi sa...

Den här skulle jag kunna tänka mig i vardagsrummet. Är dina tavlor dyra? Underbar - så tänker jag mig en tolkning av norrsken (har aldrig upplevt detta fenomen, men ändå..)