Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



torsdag 10 mars 2011

Underbara lågsäsong......

Varför inte besöka en plats du tycker om när det är lågsäsong? Billigare boende, inte så mycket folk och nya vyer........
Gotland i mars, underbart helt enkelt!
Istället för att återgå till jobbet tog jag en semesterdag och en kompdag och rymde med mannen bredvid till Gotland. Två nätter, två dagar och sextio mil........i en bil.
Helgumannen
Tomtbod
Hallshuk
Kovik

Djupvik
Alla dessa underbara gotländska fiskelägen. Det var så vackert att få se dem i vårvinterskrud. Färgerna, dofterna och dagrarna........helt annorlunda än på sommaren.

5 kommentarer:

Stina sa...

Det gjorde ni rätt i...att rymma till Gotland, ser otroligt härligt ut. Fantastiska bilder, sååå grymt vackra vyer.

Monica sa...

Tänk så förståndigt att rymma.....det kan behöva ibland.....bort från alla måsten.
Som vanligt UNDERBARA bilder!!! En "Lisa för själen" att titta på.
Var rädd om Dig & en varm kram.

Yvonne :-) sa...

Fina bilder som vanligt!Min nya adress är http://skningen.wordpress.com/
Kram!

Vicke sa...

det gjorde ni rätt i och härliga bilder blev det som vanligt

Åsa! sa...

Och du har verkligen hunnit med att fara runt på ön :D Hoppas du hade goa dagar!