Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



lördag 10 april 2010

Slutet av en fantastisk dag!

Lite trött i huvudet, mycket trött i fötterna, men mycket, mycket nöjd och stolt! När jag nådde min dörr, hungrig och omtumlad, hade en omtänksam väninna hängt en påse med goda smörgåsar från deras café på dörrhandtaget. Precis vad jag behövde! Goda smörgåsar med mycket pålägg till min tomma mage.
Här kommer en bildrapport från utställningen!

Så här såg det ut när vi började igår, det var ett pusslande utan like!

Väggarna börjar ta form

Tavlorna på plats och belysningen rätt inställd, klart för vernissage!

Utställningen var välbesökt och redan första dagen sålde vi så bra att utställningen kommer att gå jämnt upp! Men det bästa var att få se alla glada konstnärer, som fick möta sin hänförda publik!

7 kommentarer:

Stina sa...

Mousserande vin och goda smörgåsar låter som en perfekt avslutning på en lång, intensiv dag.
Vad roligt för er att det kom så mycket folk, och att de faktiskt lättade på plånboken också.
Det ser otroligt fint ut - ni kan verkligen vara stolta över det ni åstadkommit.

...och jo, jag misstänkte starkt att vinet inte skulle hålla högsta kvalité, men jag har heller inga planer på att lagra det någon längre tid :)

Monica sa...

Vad glad jag blir! Grattis,grattis. Det värmer mitt hjärta, speciellt när ni gör ett sånt fantastiskt arbete tillsammans med de funktionshindrade. Lyfter på hatten!!!!
Själv är jag också glad, lycklig, förvånad,tacksam, ödmjuk, "fattar inte" m.m. över min dagen D.
Sov Gott. De är vi båda värda efter "vår" dag.

Vicke sa...

grattis, vad kul att det gick så bra för er

sannof sa...

Kul att det gick bra...Grattis... Tavlor och konst är ju alltid kul att titta på... ha nu en vilosam söndag..=)

lassika sa...

Vad härligt när folk uppskattar det man gör
Kram

Veiken sa...

Det låter fantastiskt. Tänk att allt klaffar, när man lagt ner så mycket jobb! GRATTIS!

Lysande ögonblick! sa...

Jag var där och letade efter dig, men det var lite svårt när jag inte vet hur du ser ut. Det var en riktigt härlig utställning. Jag tycker verkligen att ni ska vara stolta över ert fina fina jobb. Underbart!