Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



tisdag 6 april 2010

Om konsten att hålla sig i bakgrunden....

Idag var TV4 på jobbet och intervjuade oss inför vernissagen på lördag. Jag höll mig i bakgrunden och blandade färg och plockade med penslar och annat. Min chef och en konstnärskollega fick ta hand om intervjuerna och så våra underbara konstnärer förstås....
Inslaget kommer att sändas torsdag eller fredag på lokalnyheterna vid 18.30 och inslaget kommer att ta 1 min och 20 sek. Fast inspelningen tog 2,5 timmar.....
Det är jättekul att de är så positiva till vår satsning!

17 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Gratulerar!
:)

Lysande ögonblick! sa...

Åh så spännande, det ska jag kika efter. Har också tänk att komma och titta såklart. Ser fram emot det! :-) Trevlig kväll!

Anonym sa...

Kuk och bra med uppmärksamhet. Om jag kommer ihåg ska jag kika på det.
Sv; det blev inget godis, jag vågade inte. Men jag satt och luktade i godisskålarna och kikade med lite dräggel i mungipan. Men nu är jag stolt som inte åt något. Jag litar inte alls på mig själv, tyvärr. Starling =)

Anonym sa...

Men det var ju själva den att det fungerade att sända kommentaren på en gång, det brukar ju krångla för mig. Jag såg precis när jag sände iväg den att fingrarna hade lite bråttom när dom skrev ett ord. Självklart ska det stå KUL och inget annat. sorry =(.
Starling =)

Monica sa...

Vilken tavla, känslor, fyverkeri av härliga färger. Man blir uppspelt/glad av att titta på den. Nu fortsätter intervjun, dock ej TV. Var skall utställning vara? under hur lång tid? Jag/vi ska till Stockholm sista helgen i April. Är det för sent då?
Ha en bra kväll.

Stina sa...

Det måste jag självklart kolla på, men det är ju synd att inte du är med...
Trevligt att media visar intresse för ert arbete, sånt sporrar verkligen.

Lysande ögonblick! sa...

hej igen. hihi. nä det är nog inte meningen att man ska drömma iväg på det sättet, och det gick inte heller. kunde inte fokusera på något annat än träningen. :-)

Fenixmonas sa...

Så kul att fixa o planera och att det blir uppmärksammat...Spännande! Kramen

MICKAN sa...

Vad roligt! Är det du som målat bilden? Isåfall är du duktig! Ha en bra dag och jag ska försöka se på det programmet.

lassika sa...

Låter roligt
Kram

Ninja sa...

Jag har inte målat bilden det har en av konstcirkelns deltagare gjort!

sannof sa...

Bra med tv reklam hoppas det blir många som kommer och tittar på er fina konst..=)

ansepanse sa...

vad spännande, är du inte ens med på ett hörn då
kramar

Åsa! sa...

Men så roligt ,gratulerar!

gråvarg sa...

Det var skoj att höra! :)

ansepanse sa...

SV: då får du berömda ben :)
kramar

Veiken sa...

Vad kul att bli uppskattad för det man gör. Ska försöka komma ihåg att titta på det...