Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



söndag 18 april 2010

Sorterar inlägg...

Tänkte att det skulle bli lite lättare att hitta här på bloggen med etikettfunktionen. Så kan ni och även jag läsa inläggen ämnesvis. Jag skrev tidigare att jag skulle lägga in reseskildringar på bloggen. Med etikettfunktionen borde det fungera utmärkt. I alla fall så provar jag. Att sätta etiketter på tidigare inlägg tar tid.....men nu är jag som sagt sjuk så då passar det bra att påbörja ett sådant här projekt.

4 kommentarer:

sannof sa...

krya på dej och hoppas det inte är ett nytaget kort.. såg kallt ut..=)

Lysande ögonblick! sa...

Bra idé. Om du tittar på min blogg och så ser du på vänster sida lite längre ner en rubrik som heter mina favorittips? Det är de där extra sidorna som jag tipsade om tidigare till dina reseskildringar. Men etiketter går bra det också. :-) Hoppas du mår bättre idag!

ansepanse sa...

det blir inte alltid som man tänkt sig, synd med resan som inte blev av och du får krya på dig
du har alltid så fina bilder på bloggen
kramar

Anonym sa...

Hej hopp
Jo man e väl ganska beroende allt ha ha men härligt. Aj då då får du krya på dig
kram från kaffehörnan