Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



fredag 30 april 2010

Festar loss!

Jag har sett de första gullvivorna!

Mannen bredvid åkte till landet för att rusta båten. Själv är jag för krasslig för att sätta mig på en skärgårdsö i helgen. Jag köpte en flaska rött att festa loss på........lugn den ska räcka ett par dagar. Skruvkork är bra ibland. Så nu ska jag hälla upp ett glas åt mig och mina baciller och sedan ska vi bädda ner oss i soffan.

5 kommentarer:

Monica sa...

Tass, tass, vill bara önskar dig en fortsatt trevlig Helg! Ta dig ett glas vin och njut.

Yvonne :-) sa...

Kul att jag kunde roa dej.Jag får nog mer av kommunen.Kram!

Fenixmonas sa...

Det har jag inte sett några här ännu...Krya på dig vännen! Kramiz

sannof sa...

Hoppas du kryat på dej här vart det oxå lite vin och tevligt sällskap..sv.ja min sjukdom är ju kronisk men jag hoppas att jag inte får till baka nått skov på väldigt länge för detta har hållt i sej sedan i november..=) ha en fin ddag och krya på dej

Lysande ögonblick! sa...

Hoppas kvällen var mysig. :-)