Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



onsdag 31 mars 2010

Snart är snön borta.....

....och det ska bli skönt! Jag skrev att april skulle bli en fullspäckad månad för mig och jag börjar redan känna av det. På jobbet börjar det dra ihop sig till utställning. Media har visat intresse så det är möjligt att det blir en del intervjuer. Vårsäsongen närmar sig i parken där jag arbetar ett par dagar i veckan, vilket innebär att vi kommer att få en massa uppdrag att utföra på en gång. Privat har jag gått på betongkurs och föreläsningar....med andra ord inga fritidsproblem just nu. Jag försöker komma ut till Frisse när jag får en liten lucka. Så snart det mesta är gjort åker jag till Toscana och återhämtar mig med akvarellblocket och kameran i högsta hugg. Det är verkligen något jag ser fram emot, men risken är stor att jag inte hinner längta.....

6 kommentarer:

Monica sa...

Det är klart att du hinner längta till Toscana.
Tänk att du sitter med ditt akvarellblock och framför dig har du något mycket vackert naturmotiv....kanske att ett glas vin står vid din sida. Blunda, njut, fantisera för snart är du där. Det bästa med framtiden är att den kommer till oss en dag i taget.
Sov Gott.

Jeppsson sa...

Det blir en fullspäckad vår här också. Men åh så härligt när solen skiner och snön smälter! Då får man energi till att orka mycket!

gråvarg sa...

Strålande, ännu mera vackra bilder att se fram emot!
Ps, straffläger? Ja, guantanamo har nog lika fula vakttorn... ;)

lassika sa...

Ja du behöver åka och ta igen dig en hel del
Kram

Tigris Predikantan sa...

Varför skall hanarna vara de vackraste? *ler*
:)

Lysande ögonblick! sa...

Åh ska du ställa ut? berätta, jag är jättenyfiken. kan jag komma och kolla? Glad påsk!