Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



fredag 16 april 2010

Sängen och jag, bästa kompisar idag......

Vårsolen lyser, jag tror t.o.m. den värmer. Men det gör ingenting för idag är det sängen och jag. Vi är bästa kompisar. Jag klev inte ur den förrän klockan 11..... och då endast för en mackpaus och en snabbtitt vid datorn. Sängvärmen.......det underbaraste för snörvel och rossel. Jag låter som en hel karl! Jo, jag vet det för mina arbetskamrater trodde det var min manliga kollega som sjukskrev sig i morse!

11 kommentarer:

attis sa...

Så tråkigt att du är sjuk. Hoppas det går över fort. Ja vi får se hur länge dessa askmoln ligger kvar. Krya på dej nu så håller vi tummarna för att resan blir av.
Kramar

Yvonne:-) sa...

Japp det är hundarna som ska få "uterum".Vi har en som är ett"advokatämne"Hon hittar alla kryphålen.Så nu ska det sättas upp rejält stängsel.Krua på dej!!!Kram!

Tigris Predikantan sa...

Ha,ha! Jag brukar ibland få min "gamla" röst (mörk variant) som jag förvrängt för alla sa att jag hade "sååå mööörk röst" i tonåren så ... blir lite pippig ibland. Nu tycker jag det är lite sexigt med en något mörk röst på en kvinna!
:)

Stina sa...

Stackars dig...jag vet hur det känns, har själv precis tillfrisknat efter flera veckors host & snörvel. Du får pyssla om dig ordentligt i helgen.

Lysande ögonblick! sa...

haha. stackars. Krya på dig och jag håller verkligen med, sängen är en fantastisk plats. :-)

Åsa! sa...

Så klokt utav dig att ta en sängdag. Hoppas du snart kryar på dig!

kicki sa...

Skickar dig kraft att mota flunsan....hoppas du känner det...hi hi........krya nu

Vicke sa...

läcker bild, jag hoppas att du får en trevlig helg nu

Fenixmonas sa...

Usch då, låter inget vidare! Då är allt sängvärmen bäst! Krya på dig min vän!! Kramiz

Veiken sa...

Ligg du och invänta din vanliga röst. Hoppas du har en gosig kudde och en bra bok! Krya på dig.....

sannof sa...

Krya på dej och vilken vacker bild..Och tack för tippset..=)