Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



torsdag 15 april 2010

Fött i trötterna.....

Det är jag. Nu är det över.......allt som vi arbetat för. Guidningar, människomöten, fantastiska upplevelser och en massa övertid. Medan vi packar ner tavlorna kommer en kvinna in och ser en tavla bland plastemballage, tejp och sopsäckar.
-Vilken fantastisk tavla! utbrister hon.
Det är en fantastisk tavla, i turkost, blått och guld. Målat med precision och kärlek av en ung kvinna som aldrig blir riktigt nöjd.
-Vem har gjort den? undrar kvinnan.
Vi berättar om utställningen, vilka som deltagit och vårt syfte med den.
- Åååååh det är ni som var på TV!
  - Jag köper den, den är underbar!

Ja, den är underbar!

4 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Så roligt för er! Grattis!
:)

Lysande ögonblick! sa...

Åh så härligt. vilken härlig avslutning på allt jobb.

gråvarg sa...

Underbart härligt!!!

Ps,
Reklam behövs nog tyvärr, men behöver vi folk som gör reklam för vad skit som helst bara de får en liten muta? Det är ju VÄRRE än telefonsäljarna på stan!

Jeppsson sa...

Vad roligt att det var just en tjej som har svårt att bli nöjd med sina grejer, som fick denna spontana komplimang och köp också!