Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



onsdag 1 juni 2011

Bloggblaj......stör endast den som låter sig störas.

Det går inte att kommentera från min blogg på vissa bloggar. Det verkar som om det särskilt är de bloggar som har ordverifiering som drabbats.
Jag vill bara meddela det om ni undrar.......det kanske är svårt att kommentera på min blogg också?
Jag har kontaktat bloggersupport men endast fått till svar att det är fler användare som drabbats av detta och att man arbetar med problemet.
Så det är bara att vänta.....
För min del är det nu semester!
.....Jag ska vila en stund, tvätta, städa och börja packa så smått. Jag har ingen aning om var vi hamnar......
I norrland har metrologerna lovat regn så vår norrlandsresa blir inställd ännu en gång. Förra året planerade vi också en försommartur till norrland för att fota blomsterängar. Även då var det dåligt väder norrut och vi hamnade på Mallorca. I år ska det åtminstone bli fint i södra sverige. Det blir kanske en sväng till Bohuslän, Halland eller Skåne.
Så lite strul med bloggen stör inte mig.
Bloggblaj stör endast den som låter sig störas och denna gång är det inte jag......jag drar från datorer, uppkopplingar, modem och annat som vi har hittat på att vi måste ha.


Nu ska jag njuta av vackra Halland?


Eller kanske en tur i min kajak i fantastiska Bohuslän?


Eller kanske en promenad på en grusväg i försommarfagra skåne?
Det spelar ingen roll var vi hamnar. När det är bra väder är Sverige fantastiskt nästan överallt.....

11 kommentarer:

Karpstryparn sa...

Precis, du är inte svartlistad, jag stöter på samma problem jag också ibland.

bokhyllan sa...

Önskar dig en finfin resa! Kom ihåg kameran. Kanske man kan få se en eller två bilder från resan. =)
Jag var en sväng runt Österlen för två år sedan vid den här tiden. Kanske lite tidigare förresten. Äppelblommorna stod i full blom. Vackert var det.

Lycklig resa! Kram.

Åsa! sa...

Låter klokt att lägga ner internetvärlden till förmån för uteliv!

Vicke sa...

Det strular lite överallt ibland, vilka härliga bilder, ha en fin kväll nu

Monica sa...

Njuuuuut av ledigheten Ninja!!!!!!!! Väntar sedan på att få se mååååååånga vackra bilder!
Var rädd om Dig & varm kram från mig.

4U2 sa...

Härliga, vackra bilder! :)

MICKAN sa...

Råkade ut för nåt liknande också. Fick ut ett inlägg och sedan stängde jag datorn. Näe, det är ju bara att vänta tills de reparerat felet. Kanonhärliga kort du lagt ut. Längtar faktiskt till havet. Det var ett tag sedan man strövade omkring där.

Yvonne :-) sa...

Vi har haft en härlig resa!Du vet där som gurkorna är ofarliga där njöt vi av varje sekund.Dina bilder får en att tänka på framtiden...♥Kram!

Vicke sa...

ha en fin Nationaldag nu

Fenixmonas sa...

Ja, ibland lever bloggarna med sin kommentarsfunktion sitt eget liv...Kramiz

Yvonne :-) sa...

Ha en fin söndag.Idag ska vi till malmö Derbyvägen..Kram!