Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



onsdag 17 mars 2010

Omstrukturering pågår.....

Här gäller det att få alla bitar på plats! Inser att april månad kommer att bli en fullspäckad månad för min del.
Det är tyvärr Frisse som får stryka på foten för att få plats med alla aktiviteter. Förutom konstutställning och en halv betongkurs så ska jag hinna med en del privata göromål och min drömresa.......allt på samma månad!
Men i maj ska det väl bli lite lugnare hoppas jag?  På något konstigt vis har sommarmånaderna blivit intensivare, för det är då ska man hinna med allt!

6 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Fullspäckat ja, våren är ju oftast en sådan tid då allt vill hinnas med! Kramen!

Monica sa...

Denna tavla var också jätte härlig med de röda i det gråa/vita.....jag är mkt imponerad av vad duktiga de är! Ja, du har inte problem av vad du ska använda tiden till. Men det "fixar" du ! Tänk alla "saker" du ska göra är roliga, trevliga. Men det är klar att lite synd tycker jag nog om Fisse.

zeca63 sa...

Sådär ja vännen nu har jag varit lite ordentlig och fixat hehehe... Hoppas du får ha en bra dag!! Kramiz!!

Vicke sa...

är det en bild på hjärnan din

Bloggande 4barnsmamma sa...

Konstutställning och betongkurs, heavy stuff:)!
Kul!

lassika sa...

Kram