Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



onsdag 3 mars 2010

Nu har hamstern inom mig bunkrat......

Solen tittade fram idag....

Då blev det genast vackert utanför fönstret. Jag har däremot befunnit mig innanför idag......
 Efter jobbet åkte jag direkt och lekte hamster i lokala mataffären. Man skulle kunna tro att jag har minst sju hamsterungar hemma som dessutom är storätare. Det ska vara fullt i alla skåp när jag har storhandlat då är jag nöjd!

9 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Hehe...jag hamstrar alltid och blir mäkta irriterad ibland på gubben som "duttar" och köper en och en sak. Jag vill veta att det finns hemma och passar gärna på när det är extrapris!
Skall genast få in Bloglovin!! Kramen

ansepanse sa...

det är skönt att bunkra upp ibland, då behöver man ju inte storhandla jämt liksom
kramar

Karpstryparn sa...

Inlägget om tigerräkor är klart nu.

Åsa! sa...

Jag storhandlar också, tycker det spar både tid och pengar.

Lysande ögonblick! sa...

åååh, jag älskar att storhandla. det känns som att jag checkar av hundra saker på en och samma gång.

lassika sa...

samma gäller här
Kram

Monica sa...

Bunkra på du,då spar du både pengar & tid. Du ska ju snart iväg på din drömresa. Eller är jag helt fel "ute"
Ha en skön kväll.

Stina sa...

Haha...jo, du gissade rätt..såklart blir det katten :) Och jag gör ett nytt försök - kan det vara till Toscana du vill fara..??

Ninja sa...

Alldeles riktigt, jag sitter och drömmer om ett akvarellblock och ett glas vin i Toscana