Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



fredag 5 mars 2010

Energin.....var är den?


Jag är alltid trött på fredagarna numera.......undrar om det är åldern? Eller är det för att man slappnar av? Eller är det för att man arbetar med människor? Eller är det skiftningarna i vädret? Eller......vad är det?
Gäsp!.......Jag önskar att jag hade mer energi......för det är så mycket jag vill göra.....

8 kommentarer:

Monica sa...

Inte undra på att du är tom på energi....allt som du räknat upp är "klara" energi tjuvar.
Så nu hoppas jag att du under ledigheten laddar upp batterierna. Så ska du se att på måndag är du full-laddad igen. Upp på Frisse, kanske någon x-gång också. Trevlig Helg.

Fenixmonas sa...

Vårluften suger sitt nu...jag var och köpte Ginseng idag! Kramen!

Veiken sa...

Jag tror att man tar sikte på fredagen och när den kommer går luften bara ur som på en ballong!......

lassika sa...

Ha en bra kväll
Kram

Stina sa...

Man behöver inte vara på topp jämt - unna dig en kväll i dvala....
När kroppen säger ifrån att den behöver vila, då ska man lyda, annars straffar det sig på ett eller annat sätt.

Ha en riktigt härlig helg och var rädd om dig!!

Barbro sa...

Ninja.. Arbete med människor tar mycket energi...det vet jag som jobbat som lärare sååå länge...Även skiftningar i vädret är tärande...energislukare!1...och åldern kräver också sitt..det märker jag som numera är pensionär...men saknar samtidigt det sosiala och krävande tempot..ganska konstigt???!! kram Barbro..Jag skickar dig positiv energi..!!

Vicke sa...

energin kommer med solen ska du se

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Att man är trött kan bero på en kompination av allt det du räknade upp.Svar:Ja,om man vill ha något så får man kämpa.Ha en bra lördag! Kram!