Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



lördag 6 mars 2010

Underbart att få tillbringa dagen utomhus!

Det är nog vår i alla fall.....det var bara vintern som inte ville släppa taget i torsdags. Jag har tillbringat hela dagen utomhus. Det var kallt i skuggan i morse men nu på eftermiddagen har våra rabatter vid husknuten tittat fram. Solen värmer. Det är ett vårtecken om något!

2 kommentarer:

Stina sa...

Lite lustigt att jag i eftermiddags tog en liknande bild i min lilla skog...fast utan snödräkt :) Våren kommer nog, även om den är en smula trögstartad just i år.

Monica sa...

Där ser du...nu känns det bättre. Frisk luft, lite sol o tidiga vårtecken gör människan glad.
Märkligt att du varit i mina hemtrakter...Morjärv hette stället du passerade. Hur högt upp i Sveriges avlånga land var ni? Ha en bra kväll.