Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



tisdag 16 mars 2010

Tisdagsglamour?

Den här bloggen handlar om min vardag. Och eftersom jag inte går på mingelpartyn sju dagar i veckan eller blir helt uppgiven av att mitt favoritläppstift har slutat tillverkas så är mina tisdagar rätt oglamorösa.......
Jag tillhör den sortens människor som använder mina tisdagar till att göra rätt för mig, i nio och en halv timme....
När det är gjort är jag trött........men det hindrar mig inte från att ladda ner lite glamour, för vad är egentligen det?

En weekend i Rom kan vara glamour

Ett fång rosor kan vara glamour

Att åka släde kan vara glamour

Att hoppa på ett plan och åka till sina drömmars mål kan vara glamour

Allt det där gör jag ibland.........så nog tusan finns det lite glamour i min vardag ockå. Men inte idag.

6 kommentarer:

Caramel sa...

Påhälsningar och kommentarer från nya människor kan också vara lite glamour, eller åtminstone lyxigt kan jag tycka.

Skoj att du tittade in hos mig idag!
Önskar dig en fortsatt (oglamourös?) bra tisdag.
/Caramel

Monica sa...

Glamour tjejen, det är klart att du ska ha glamour......jätte vackra bilder till temat...Hoppas att du snart får en liten weekend i någon av dina drömmars stad.
Var ska du måla imorgon? på arbetet...eller..
Blir lite nyfiken.

Vicke sa...

då vet vi att du också har lite glamor i livet

sannof sa...

Tack för erbjdandet hör så gärna av mej... Är ju en kul hobby det där och det finns ju så mycket fint och roligt man kan göra.. Ska nog önska mej en cementblandadre i 40 års present.. hahahah ha det gott och visst är det lyx med en slädfärd.. mmm=)

Lysande ögonblick! sa...

Verkligheten charm. Men visst är det härligt när glamouren väl infaller? Tycker också att vardagens oglamorösa händelser kan var härliga. En kopp te, soffan och en härlig bok är fina grejer. Hoppas dagen blir fin.

lassika sa...

Inte roligt när det är något man använder tar slut
Kram