Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



tisdag 23 mars 2010

En gråmulen dag kan också vara vacker......

Mild gråskala, vindstilla, vilsamt......
Idag var en sådan grå och vindstilla dag......allt har stämt in utom det sista. Jag har motionerat genom att bära plank, gipsskivor, spånskivor, plywood, gamla möbler, m.m. Vi har städat ur tre förråd på jobbet.....när det var klart åkte jag till Frisse och mockade, packade höpåsar och tog en ridtur. På hemvägen handlade jag, sedan klippte jag till mannen bredvid med saxen. Nu har jag bara det sista kvar......dvs att avsluta min dag vilsamt i sängen.

2 kommentarer:

Åsa! sa...

Gråa stilla dagar är underskattade, absolut! Hoppas du fick en go natts sömn!

lassika sa...

Gillar alla dagar utom när det är för varmt
Kram