Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



lördag 6 mars 2010

Jag är uppe!

Undrar hur många fötter som tagit sig uppför denna trappa i Colosseum?

Solen skiner! Men det räckte inte.......jag satte på en panna till! Så nu är jag inne på andra muggen kaffe.
Ett glas apelsinjuice och en dubbelmacka hoppas jag ska få fart på mig. Först ska jag avklara några måsten och sedan ska jag ut på hästryggen denna vackra lördag!

5 kommentarer:

shibby sa...

sv; Tackar ;D

Marie-Louise sa...

Härligt med en ridtur i detta vackra väder. Ha en skön stund och en bra dag.

Monica sa...

Välkommen till "livet" ta dig en extra kopp kaffe & upp på Frisse. Strunta i alla måsten!
Jag har gått i dessa trappor, senast förra hösten.
Ha nu en bra dag och var rädd om dig!!!

annsan_s sa...

Jajjemen, sol i dag oxå! Länge sen jag satt på hästryggen. Ha en fin lördag. Kram

lassika sa...

Kram