Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



fredag 12 mars 2010

Härliga fredag! Eller vad jag nu ska kalla det?


Min arbetsdag kan sammanfattas så här:
Vattenläcka i taket......
Vi har numera ett jättestort inomhusväxthus!
Vi måste nog riva ett par väggar för att få plats!
Jag har fått en vacker kärleksdikt.....
Om man inte packar kundvagnen rätt trillar sakerna ur när det lutar......denna obrytbara fysiska lag har gjort att jag idag upptäckt (ännu) en ny talang hos mig......
Jag kan springa baklänges med en kundvagn i en rulltrappa! ( en talang som jag inte visste att jag hade)
Jag har grillat korv utomhus för första gången i år!
Nu vet jag äntligen vart all min energi tar vägen!

4 kommentarer:

Stina sa...

Väldigt vacker bild, men visst vill man börja skymta de små musöronen snart, istället för allt det vita, kalla...
Korvgrillning utomhus & kärleksdikt låter himla trevligt - springa baklänges med kundvagn i rulltrappa...låter som nåt jag skulle kunna göra...kan vara skoj :)
Vattenläcka i taket...FY SJUTTON :( Det vill man definitivt inte ha...stackars dig..
Hoppas det ordnar sig, att ni får det fixat snabbt...tänker på dig..
Ha en skön helg trots allt... Kram!

Åsa! sa...

Det där lät intensivt! Vattenläcka, inte roligt någonstans.
Hoppas du får möjlighet till lite avkoppling i helgen!

Monica sa...

Hur gör man när man åker baklänges med kundvagn i rulltrappa???? Låter krångligt & lätt stressande. Men korven och kärleksdikten går ju inte av för "hackor". Vattenläckan är ju inte rolig-fy, vilket problem & så är det fredag också. Undrar om du ska ta en tur på Frisse innan du tar tag i problemen? Önskar dig en bra fredag.

lassika sa...

Jag förstår dig
Kram