Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



lördag 13 mars 2010

Det går inte att få för många tulpaner!

Jag presentade mig själv med 20 papegojtulpaner här om dagen! Nu lyser de ikapp med vårsolen.....till att börja med ska jag ut på en ridtur och sedan ska jag tillbringa eftermiddagen och kvällen med nya släktingar!
Jo, jag har fått nya släktingar på min mans sida.......och de är inte nyligen födda om ni trodde det....

6 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

Låter fantastiskt. Tulpaner är min bästa blomma. Papegojtulpanerna är superläckra tycker jag. Tack för solskenshälsningen. Så snart jag kommer hem från min härliga helg i Gävle så ska jag skicka vidare den. :-)

Monica sa...

Nu är jag såååå nyfiken.....nu har du satt myror i huvudet på mig igen! Kan det nya släktingarna vara djur?????? eller är jag helt ut & cyklar. Ha en fortsatt bra dag.

Ninja sa...

Ha, ha.....jag och min löss? Nej, det är människor.

ansepanse sa...

vilken fin bild av tulpanen
ha en fin kväll
kramar

Anonym sa...

Hej du
De är så vackert med tulpaner
Hoppas du mår bra denna lördag. Långt om länge har de varit tal om jag ska byta portal, inom kort är de klart
kram från mig
Kaffehörnan

lassika sa...

Vackra blommer jag gillar dom
Kram