Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



tisdag 23 mars 2010

Bloggmöblering.......eller vad det nu kan heta?

Hattingen i Tyskland
Luxemburg

Jag var inne och kopierade bilder på min gamla blogg och hittade en del reseskildringar jag gjort. När jag tittade på bilderna fanns det intressanta fakta som jag själv glömt bort.......så nu funderar jag på att lägga in mina reseskildringar på denna blogg i någon form. Det skulle vara bra med någon typ av länksystem i sidokolumnen så att man lätt hittar det man vill läsa om. Jag ska klura vidare på det......bra förslag mottages tacksamt!

5 kommentarer:

Vicke sa...

om du har kvar bloggen på metro, så är det ju bara att lägga upp länkar dit i din sidmeny

Monica sa...

Här kommer första hjälpen! Ja, du vet först gör du...sedan.....och vips är det klart! Du vet väl att jag lätt fixar detta till dig....ha,ha.
Ha en bra kväll.

Veiken sa...

Jag följer gärna länkar till dina reseberättelser....Bra idé!..

Daniel sa...

Hoppas du kan ordna det praktiskt (e noll teknisk!)

Du har ju så mycket intressant att berätta!

Lysande ögonblick! sa...

Det låter som en strålande idé tycker jag. Är väldigt intresserad av att få se och läsa om dina äventyr. Jag tror att man kan lägga till "SIDOR". Kolla under inställningar. Hoppas morgondagen blir fin.