Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



söndag 28 mars 2010

Gåtan är löst....

Ibland når man inte ända fram fast man försöker.....då får man inse det och ta en annan väg!


Gåtan är löst men inte problemet Jag har skrivit en del om energislukare. Vilket resulterat i att jag sovit mig genom helgerna. Likaså denna helg......nu har jag kommit på var energislukaren är och varför? Men jag har ingen lösning på problemet. En sak är i alla fall säker, en förändring måste till...
Det finns många olika sätt ser jag redan nu, men vilket är det bästa?

12 kommentarer:

lassika sa...

Den slukaren måste du göra dig av med
Kram

Tigris Predikantan sa...

Hum, vem kan det vara?
:)

ansepanse sa...

den ska du skippa direkt om det går

Åsa! sa...

Så bra att du kommit fram till vad som slukar din energi! Hoppas du kommer fram till en bra lösning på problemet. Kram

Monica sa...

Bra tjejen, ta tag i energislukaren och gör det snabbt! Du mååååååste......för det är inte livet att sova bort helgerna. De är då man ska fylla på sitt energiförråd med lite "bra" saker. Lösningen, den tror jag att du redan har......gör slag i saken. Håller tummarna!
Nu får du en STOR kram från mig.
PS ser du att jag har ny katt.

Galleri Dalhem sa...

Lev och Låt Leva !!! sååå hämta din Kraft i det Du tycker om och i det som berikar Dig bevara det och LEV !!!
Med betoning :LEV !!!
...men ack så svårt !!! Jag vill inte ge råd, så det här är vad jag säger till mig själv.
Nya vägar, nya vänner berikar mig !!!

Anonym sa...

Vilken fin bild.
Vad bra att du kommit fram till vad som tar energi från dig. Hoppas du kommer på hur du ska bli av med den. Starling =)

Anonym sa...

Nu vet jag inte om min kommentar kom med eller inte.
Jag skrev att din bild var väldigt fin och att det är toppen att du kommit på vad som tar din energi. Hoppas du kan göra dig av med energislukaren. Starling =)

Lysande ögonblick! sa...

Alltid bra att bli av med dåliga energier. hoppas din nästa vecka blir bättre. Och att du snart får fyllas med fin och positiv energi också. trevlig fortsättning på söndagkväll. KRAM!

Anonym sa...

Ville bara hoppa in, läsa lite, minnas lite och kramas en stund. /Humlan

Ninja sa...

Härliga Humlan.....varmt välkomen!

Stina sa...

Energitjuvar finns i alla former, på olika ställen - det behöver inte nödvändigtvis vara nåt gripbart, lika gärna en gnagande tanke...
Vilken den bästa lösningen är brukar man inte komma fram till förrän valet redan är gjort - ibland finns inget rätt eller fel, bäst eller sämst...man får helt enkelt chansa, testa och ta konsekvenserna... Lycka till!