Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



tisdag 2 mars 2010

Jag har börjat drömma igen.....

Det gäller en plats jag har velat besöka länge.....eftersom jag inte har varit där tidigare så kan jag inte visa er någon bild. Jag fick låna det här fotografiet som illustration av min favoritfotograf. Bilden föreställer en svensk motsvarighet i mindre format kan man säga.......platsen jag vill besöka är världsberömd för sitt böljande landskap, sin goda mat och viner.
Vart tror ni att jag vill åka?

10 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

Italien? Åh. Det ser vackert ut var det än är.

Fenixmonas sa...

Ser fint ut men nej, har ingen aning! kramiz

Fenixmonas sa...

Tack vännen! Ja, nu tar jag steget fullt ut och lämnar Metro! Kramiz

Vicke sa...

hjärnan är inte på topp så jag avstår att gissa

lassika sa...

Har ingen aning
Kram

ansepanse sa...

jag vet inte riktigt men gissar på
Province
ha en fin dag

Pia sa...

Frankrike.. eller sydafrika.. Jag dricker inte vin så jag har ingen aning.. Men mysigt såg det ut!! ;o)

Monica sa...

Ja du, säg det. Var vill du åka???? Kan fotot vara taget på Österlen månne? Men troligen vill du ut i Europa? Jag tycker du ska bestämma dig att när möjlighet finns- ÅK till platsen du länge drömt om!!! Boka biljett & dra!
Ha en fortsatt bra dag.

Stina sa...

Ser ut som vid Brösarps backar, Haväng och där omkring... Tror du längtar till Provence..och jag tycker absolut att du ska åka dit. Jag har inte varit där, men skulle mycket väl kunna tänka mig en tripp dit :)

Lysande ögonblick! sa...

Och ett tillägg...kan det vara Toscana?