Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



lördag 9 januari 2010

Vitt, vitt, vitt och sexton grader!

Sexton komma fyra.......det visade vår inomhustermometer i morse! Det är knappt att man vill ta sig ur sängen för en kopp kaffe. Värmeväxlaren måste definitivt bytas ut! Vi har fjärrvärme och den står på max! Så det gäller att hålla igång här hemma med städning, renovering och bakning. Nä, nu ä jag less på kylan........
Om det ska vara vitt, så ska det vara vara som på bilden ovan!

6 kommentarer:

attis sa...

Är det pga kylan månne? Här har vi -6 idag. så skönt så. Vacker bild, så ska det vita se ut.
Kramen

Yvonne sa...

Kolla inne hos Hebbe där finns ett gott recept!Det var gott.Vi har bergvärme och har 21/22+ inne.Kram!Yvonne :-D

lassika sa...

Ojdå låter lite kallt inne hos dig
Kram

gråvarg sa...

Japp, jag håller på snö mellan jul och nyår, så kidsen kan testa sina julklapps-pulkor. Sedan tar allvaret vid och då behövs ett behagligare klimat. (Utan golfströmmen hade det knappt varit bebott alls här uppe!)

Anonym sa...

Vackert med vita blommor! // MICKAN

Frogprincess sa...

Vi brukar ha runt 15 i köket på mornarna när vi kommer ner. Innan vi har börjat elda i vår braskamin. Vi kan ju påverka hur varmt vi vill ha.