Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



torsdag 7 januari 2010

Hur kommenterar man på blogspot?

Många vill gärna kommentera här på min blogg. Men av olika anledningar så fungerar det inte alltid. På blogspot måste du välja en profil när du kommenterar. Det finns många olika profiler att välja mellan och det beror på vilken bloggsajt du bloggar från vilken du ska välja. Om man kommenterar från exempelvis Metrobloggen måste man scrolla längst ner och välja alternativet namn/webbadress. Om inte det lyckas kan du välja Anonym men då måste du skriva ditt namn i kommentaren, annars blir du anonym för mig också.
Vill du att jag ska hitta tillbaka till dig och du inte finns med i min länklista är det bäst att du skriver ut din bloggadress. Fungerar det fortfarande inte........så är det här på blogspot eller hos dig det krånglar någonstans! Välkomna med era kommentarer!


5 kommentarer:

Patrik | Bloggliv.WS / Livet i Bloggform sa...

Då testar jag att kommentera... :) Ofta på blogspot så måste man godkänna flera gånger innan kommentaren fungerar. Får se om det räcker med en gång här då.

lassika sa...

Kram

Anonym sa...

Då ska vi se om det fungerar för mig.
Bloggar du bara här ifrån nu?
Jag tycker det ser ut som du fått till det riktigt fint, men jag vet hur det är, man ser alla små "fel" som knappt finns när man håller på med något. Hoppas du är nöjd i alla fall.
Jag hoppas även att du haft en bra jul och ett gott nytt år önskar jag dig med. =)
Starling

gråvarg sa...

Jo, det är allt lite pilligare att kommentera här. Mest surt att den inte kommer ihåg hur man valde förra gången!
Sv: Live-retuschering känner jag inte till, annat än skalpellerna då. Men man kanske kan motverka gravitationens inverkningar om man gör som fladdermössen, hänger i knävecken och sover! ;)

gråvarg sa...

Ha! Nej, jag tänkte inte på hur de ser ut i nyllet! ;)