Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



fredag 8 januari 2010

Burrrrrr.............!

En dörr som väntar på våren. Nu är det riktigt bistert.......vi har femton minusgrader och hög fuktighet så det biter i kinderna. Jag kommer just hem från en ridtur med min vännina. Hon har två quarterhästar och jag fick låna den ena.....det var mer fart på den än på Frisse kan jag säga. Han är unghäst och jag fick vara med om några rejäla bocksprång och så kunde han springa baklänges också den rackarn! Men större delen av ridpasset kom vi överens!

3 kommentarer:

lassika sa...

Ser kallt ut
Kram

attis sa...

Hej vännen.Ja visst skriker de lika mycket nu som då. Här har vi bara -9 nu. så skönt så. En av våra döttrar har häst. då hon åkte till stallet i morse var det -30. Brrrrrrrrrrrrrr så hemskt. Natti,natti och suss gott.
Kram

Vicke sa...

ja, nu biter kylan i kinderna, jag hoppas att du får en trevlig helg trots kyla