Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



onsdag 27 januari 2010

Alla dessa möten....

Det känns som om min agenda just nu är fullproppad av dem. Proffessionella möten, informella möten, representativa möten, vänskapliga möten, tillspetsade möten, konstruktiva möten, svåra möten, befriande möten......
Min privata och proffessionella sfär har kolliderat i en massa möten, som innebär nya utmaningar för mig, nya förväntningar, nya krav på uppfinningsrikedom och kreativitet och helt nya marker för mina fötter att beträda....

4 kommentarer:

lassika sa...

Fullt upp ser jag.
Kram

Monica sa...

Möten, de sägs ju att möterna ska vara meningsfulla för att resultatet ska bli bra???
Tycker mig läsa mellan raderna att några verkar vara intressanta för dig.
Ha en bra kväll.

gråvarg sa...

Jag har missat något alltså. Så stilla min nyfikenhet, vilket skulle alternativ C vara?

Yvonne :-) sa...

Jag tyckte själv att jag var duktig som kom hem utan att ha trasslat in mejNattikram!