Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



måndag 4 januari 2010

Fem färger...

Jag kom hem med fem tänkbara färger till gästtoaletten. Golvet är brunt......en gång tänkte jag att vi nog skulle byta golv så jag målade toaletten blå. Men det var längesedan och golvet är fortfarande brunt. Den här gången ska färgen matcha golvet. Om vi byter golv målar jag om väggarna igen! Färgerna jag har att välja mellan är vitt, chokladbrunt, beige, beigerosa och brunrosa.......

3 kommentarer:

Vicke sa...

då får du lägga upp en bild när det är klart

lassika sa...

Är toan stor kan man ta en mörk färg, men om den är liten bör man nog ta en ljus färg för då ser den större ut.
Kram

Ninja sa...

Den är pytteliten 1,18x1,28 och inga fönster!