Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



lördag 9 januari 2010

Dagens outfit!

Det är inte ofta jag skriver ett sådant här inlägg. Det beror definitivt inte på att jag är ointresserad av kläder, snarare att jag inte handlar kläder så ofta........och så använder jag favoriterna tills de inte hänger ihop längre! I alla fall, från jobbet får vi som "julklapp" ett presentkort på Intersport eller Stadium. Nu hade jag samlat på mig tre presentkort som jag inte hunnit handla upp ( Jo, jag har handlat kläder på tre år, men inte där). Jag tänkte att nu när jag är ledig så har jag tid att åka iväg och utnyttja de där korten. Men vad handlar man på Stadium och Intersport som man vill ha? Jag tror att jag vände och vred på hela butiken innan jag hittade de här......
Mysig och varm microfiberjacka med dolda fickor och praktisk ficka på ena ärmen. Den hade kostat 750 kr och var nedsatt till hälften! Sedan hittade jag ett underställ från Helly Hansen som var nedsatt 200 kronor och kostade trehundra istället för fem. Så nu vet ni vad jag ska ha på mig idag!

4 kommentarer:

lassika sa...

Ja det är inte det lättaste.
Kram

Anonym sa...

Lax är inte helt fel till mat.Det var ett bra fynd! Kram!Yvonne Kram!

Frogprincess sa...

Ser snyggt ut!

gråvarg sa...

Ah, så om jag ser någon idag i ett Helli Hansen underställ och röd microfiberjacka, då kastar jag mig på människan och ger en kram - för det är väl du då?!! ;)