Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



tisdag 12 januari 2010

Jag vet inte var jag bor tydligen?

Kanske är det här?
Eller också är det här?
Vad menar jag egentligen? Jo, när jag kommenterar på metrobloggen så vill hänvisningen automatiskt gå till min gamla blogg. Det gäller även om jag går in härifrån, då undrar ni säkert vad jag gör på min gamla blogg? Svaret blir förmodligen ingenting. Bloggen på metro får vara kvar tills jag har fixat färdigt med den. Jag hoppas ni har överseende med länkförvirringen om jag glömmer korrigera hänvisningarna när jag kommenterar på era bloggar. För er som gillar att se på mina bilder vill jag göra lite reklam för min sidospalt där jag har en rubrik "Senast upplagda bildspel". När jag har lagt upp ett nytt bildspel ser ni det där. Ni kan se dem i full skala om ni scrollar längst ner på sidan.

7 kommentarer:

gråvarg sa...

Ha, du förekom mig! Jag tänkte precis fråga varför du länkar till metro i kommentarerna!!!

Yvonne :-) sa...

Nä han sitter i dammsugarslangen.Eftersom han har alzheimer så han får göra enklare saker.Kram!

NatureFootstep sa...

det går ju att ändra kommentar adressen i Metro. Du skriver ju in själv vilken adress du ska kommentera med.

shibby sa...

sv; tack för tipset ska be dom kolla det! dock måste jag fixa pengar till läkar tid ;/ dom ville inte hjälpa mig igår ;/

lassika sa...

God morgon
kram

Ninja sa...

Jag vet att jag kan fylla i adressen i kommentarsfältet men ibland glömmer jag det och då går hänvisningen automatiskt till metro. Jag tror det fungerar på det viset så länge jag har en blogg där :)

Frogprincess sa...

Jag loggar aldrig in på metro mer, i synnerhet när jag vet att jag ska ta och kommentera bloggar. Tyvärr dyker inte blogspot länken upp automatiskt via blogglovin som den gjorde med metrobloggens. Men man får vänja sig...