Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



fredag 15 januari 2010

Intressen: natur, friluftsliv, god mat, sköna hemmakvällar........

Mitt friluftsliv kommer att bestå av att skrapa rutorna på bilen, sedan ska jag passera en massa natur på väg till frysdisken där jag ska fånga räkor som lite senare ska intagas i soffan insvept i en skön filt.
Skulle sitta fint med en sådan här också.......men det kan jag drömma om, i bästa fall går det något sevärt på TV de moderna hushållens alternativ till en varm brasa.

5 kommentarer:

Patrik | Bloggliv.WS | Liveti i bloggform sa...

En brasa finns närmare än du kanske anar--->> http://brasan.nu/ helt utan rök och os... :)

Anonym sa...

Jag skulle också vilja ha en brasa, någon gång i livet kanske man bor någonstans där det finns en brasa.
Till och med jag har varit ute i naturen idag ;-). Var iväg till frisören, drop in, fick tid om 30 minuter. Då passade jag på att gå ut och gå bland husen.
Starling =)

attis sa...

Gomorron i stugan. Det lät spännande med batongkurs. Får man fråga vad ni ska göra där? Vad skönt med en sån brasa. Hoppas räkorna smakade . Ha det bäst.
Kramen

gråvarg sa...

Helt rätt, frysdisken är bästa stället att fånga fisk och dylikt på! Fattar inte folk som skryter med att de överlistat en fisk?
Sv, jag vet inte hur det räknas med deltid, men det finns kanske takhöjd kvar då. Jag slog ju i så det skriker om det, och får den gamla industrilönen halverad! Inga 80% här inte.

lassika sa...

Låter skönt det där