Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



onsdag 6 januari 2010

Nu är det natt och jag är nästan klar!

Jag tog en liten paus från måleriet under kvällen och passade på att träffa mina vänner ett par timmar. Men nu är jag tillbaka på väggen igen.......bara lite till så är jag klar! Eftersom inspirationen flödar och jag är ledig i morgon så målar jag till ögonen går i kors!

4 kommentarer:

Vicke sa...

vad flitig du är

Anonym sa...

Morn morn.Hos dej lyser flitens lampa.Jag vrider huvudet åt alla håll men ser inte vad det är på bilden.Kan man få en förklaring? Kram!Yvonne:-)

Anonym sa...

Det är natthimmel i Rom, taget rätt upp mellan husen i en smal gränd/Ninja

lassika sa...

Det blir väl inte kors på väggarna?:)
Kram