Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



onsdag 13 januari 2010

Dagens.......hitills

Idag startade konstcirklarna på jobbet igen efter helgens uppehåll. Konstnärernas inspirationssnivå var på topp för det producerades, blandades färg och sprayades flitigt under förmiddagen. Utanför fönstret är alla träd beklädda med vacker rimfrost och det är bara solen som fattas för att vintersagan därute ska vara fulländad. Jobbkameran är återbördad till jobbet så nu har jag inget "vettigt" att fota med. Mannen bredvid säger att jag ska få "ärva"  en av hans kameror men den hittar jag inte........
Ja, jag vet inte om det är så mycket att fota på Willy´s dit jag är på väg, så det kan ju vara.

2 kommentarer:

Vicke sa...

gått om plats ser det ut som iaf

lassika sa...

Det skall väl vara olika produkter som är till salu då:)
Kram