Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



söndag 24 januari 2010

Fotoassistent....

Det är så lagom att piggna till när det är nästan sängdags! Visst är det typiskt? Ett gäng glada katter fick mig att övergå till vaket tillstånd! Det går åt assistenter när det ska fotas kattporträtt. Mannen bredvid tog de seriösa bilderna och jag tog några före och efter bilder....
Håll till godo!
Vad i hela friden är det här de har lagt ut i vår soffa?

Fotografering? Läskigt, bäst att ligga lågt.....

Får jag lukta på den där grejen?

Det går ju bra att relaxa mellan tagningarna!

Tre trötta fotomodeller!

Gääääääässsp!

9 kommentarer:

NatureFootstep sa...

de blev visst trötta till slut i alla fall. :)

Monica sa...

Nu är jag här igen, vilka söta/härliga fotomodeller du har.
Önskar dig bra "start" på den nya veckan som är i antågande. Tänk vad en helg går fort...

Vicke sa...

Härliga bilder blev det, jag hoppas att du får en fin start på veckan nu

gråvarg sa...

Motsträviga? Märks inte, du fick ju till några bra bilder ändå....

lassika sa...

Dom är ju för gulliga
Kram

Stina sa...

Guuuud vad söta de är!!!! Jag älskar katter - eller rättare sagt, jag älskar de flesta djur... Ha en bra vecka!

Veiken sa...

Den näst översta bilden är en fullträff tycker jag!.....Toppen!

Jeppsson sa...

Måste vara svårt att fota katter. Men vad söta dom blev!

lassika sa...

Vad har du för länkadress?
Kram