Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



tisdag 19 januari 2010

Mina tisdagar.....


Jag arbetar långpass. Full dag plus konferens...om jag orkar så försöker jag ta mig ut en sväng på kvällen för att få lite luft och göra något nyttigt. När jag kommer hem är jag ganska trött.....så vad finns det att skriva om? Jovisst, alla tisdagar är inte likadana, men de flesta är det. Så jag bjuder på lite bilder i stället. Varsågoda en påfågelöga och en tistelfjäril!

4 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

Jag håller verkligen med dig. Tisdagar är inte alltid de roligaste. Lyxade därför till det riktigt idag på det fina fatet du frågade om. Det kommer från Indiska, serien plate couple. Inget lyxporslin men superbilligt och himlans fint. Köptes idag så det finns säkert att hitta lite här och där. Kul att du tittar in på bloggen lite titt som tätt.

imse sa...

Tack för titten!

Väldigt fina bilder.

lassika sa...

Som vanligt är dina bilder vackra
Kram

attis sa...

Hej vännen. Sådana dar brukar vara jobbig. Så jättevackra bilder. Anki blev jätteglad över vinsten. Ha det bäst.
Kramen