Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



lördag 16 januari 2010

Kaffe på sängen......

En liten tradition som jag uppskattar väldigt mycket.......nu är det förstås sällan det serveras sådana här mackor till men ändå! Kaffe på sängen är helg för mig.......förr när jag arbetade natt var det ett sätt att vakna-utan-att-få-huvudvärk knep. Nu är det uteslutande mysigt att få avnjuta den första kaffekoppen horisontellt.....

6 kommentarer:

Vicke sa...

Svar: Om du var inloggat innan och loggade ut så kan du fortfarande vara inloggad om du inte rensar cookies

Vicke sa...

det låter som ett skönt sätt att få vakna till på

Ninja sa...

Tack för tipset.....så var det nog ;)

attis sa...

Visst är det underbart att få kaffe på säng. Låter jätteskoj med betongkursen. Hoppas vi får se nåt alster sen då.
Kramiz

ormbäraren sa...

har en sida på you tube där jag lägger in mina bilder med musik. http://www.youtube.com/watch?v=YO2BUYvMkKY jo, vi kanske ses igen. god fortsättning och ha det bäst nu...

lassika sa...

Låter mysigt det där
Kram