Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



tisdag 12 januari 2010

Kallt överallt!

Även på jobbet är det kallt inomhus. Jag var tvungen att ta in en liten värmefläkt för att kunna sitta vid datorn och skriva. Den satte jag under skrivbordet för att hålla fötterna varma. Våra lokaler är inte anpassade för långvarig kyla. Fast i morse hade vi vatten till kaffet i alla fall och det är ju alltid något! Nu funderar jag som bäst på om jag ska gå ut en sväng och försöka göra lite nytta........men det är riktigt råkallt ute ikväll.
Hmmmmm........jag funderar nog ett tag till.

4 kommentarer:

Frogprincess sa...

Vi har det inte heller jättevarmt. Det kommer värme från fläktar i taket och det händer att man blir stående därunder en stund...

annsan_s sa...

Hahaha. Men jag är inte snygg i alla väder!

Vi har inte haft kallt i dag..- 4 och sol.

Veiken sa...

Kylan kryper närmare och närmare in i kroppen. Man blir liksom aldrig riktigt varm, utom när man ligger undet täcket......

lassika sa...

Låter inte bra
Kram