Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



onsdag 6 januari 2010

Fikapaus!

Jag har varit på toletten hela dagen. Men inte för att jag har haft ont i magen utan för att allt är uppåt väggarna.
Det var svårt att göra en skuggmålning med akrylfärg. Färgen mörknar flera steg när den torkat och det gör att när jag lägger på den har den samma ton som bottenfärgen. Jag ser därför inte vad jag håller på med........och det är spännande! Så jag chansar och så får jag bättra på efteråt!

6 kommentarer:

NatureFootstep sa...

spännande! Får vi se resultatet sedan??

Frogprincess sa...

Håller tummarna för att det blir riktigt bra :-)

Veiken sa...

Oj, det låter lite besvärligt, men jag antar att det blir kalasfint sedan.

lassika sa...

Jag har tagit ledigt från målandet idag
Kram

Anonym sa...

Fikapaus är bra för själen!!! Är säker på att du kommer att lyckas bra med detta. Ha det gott ... // MICKAN

Dvärghundspossen sa...

Ja kör på känn bara så blir det nog bra. :-)