Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



torsdag 7 januari 2010

Skuggbildsmålningen börjar ta form.....

Mannen bredvid har tjatat på mig länge om att jag ska göra en dekorationsmålning här hemma och gästtoaletten har varit på tal. Men när jag stod där med penslar och färg så insåg jag hur jobbigt det här skulle komma att bli. När man gör jobb åt någon annan så åker man ifrån sitt verk och ser inte sina eventuella "tabbar"......eller kan "fuska" lite med sådant som ingen annan än jag märker. Men hemma måste jag stå ut med att se målningen länge.......och hur irriterande är det inte om man ser för många "tabbar"! Så det var bara att pillra och peta länge.......tror ni jag blev nöjd? Nja, det blir man väl aldrig men jobbat har jag gjort i alla fall.

9 kommentarer:

Vicke sa...

dom är fina tycker jag

lassika sa...

Vad fint det blir
Kram

Blondiie sa...

Fy jäklar va snyggt! det är ju så jäkla häftigt aså det finns inte!!!! när gör du min toalett????
kram

Anonym sa...

Vad snyggt det blev.När kommer du till Skåne;).... Oh! vad mysigt att få ut och rida! Hoppas att ridturen var bra.jag har aldrog ridit quarterhäst.
Kram! Yvonne :-)

sannof sa...

Klart du ska va nöjd.. Det vart ju skit snyggt... Trevlig helg på dej =)

Frogprincess sa...

I mina ögon ser det så fint ut!!!
men man är alltid petig med det man ska göra till sig själv.

Veiken sa...

Jisses, vad snyggt! Vill ha, vill ha! Duktig som attan är du!...

Ninja sa...

Tack Veiken! Och alla andra.....själv känner man sig inte alltid så duktig.

gråvarg sa...

Snyggt! :)