Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



söndag 3 januari 2010

Bildspelsbestyr

Nu har jag gjort ett nytt bildspel med lite bilder jag tog i helgen. Jag har experimenterat med att lägga bildspelen på olika ställen i bloggen men det blir snyggast längst ner på bloggsidan. Nackdelen är att man får scrolla ner hela sidan om man vill se dem. Men det blir halva sidor om jag lägger dem i sidokolumnen och så hamnar allt material på snedden om man lägger bildspelet ovanför inläggen. "Veiken" som bloggar på metro, testade sidan jag tipsade om, men tyvärr är det en
HTML-tagg i bildspelet som metrobloggen inte godkänner. Men tycker du att det är kul att göra bildspel så går det givetvis att använda mallen ändå. På köpet blir du medlem i en bildspelsklubb.....där medlemmarna kan se dina bildspel  och lämna kommentarer. Du får även poäng och hamnar på en rankinglista....
Jag ska lägga till länken i min sidokolumn så kan ni titta själva.

4 kommentarer:

l sa...

Finns det så mycket snö där? Jag kommer ju ihåg att jag frågat dig en gång förut var dom bor när jag såg svaret.
Kram

Frogprincess sa...

Häftigt!!!

Ninja sa...

Nu lade jag in bildspelet som en spiral i sidokolumnen....i den formen fungerar det bättre!

shibby sa...

sv; jo allt har blivit mycket bättre sedan allt redat ut sig, och nu kan jag äntligen se framtiden lite ljusare, och visst det är aldrig bra med otrogenhet, jag är verkligen i mot det! men när det kom till mig själv i denna sitsen så kände jag att jag verkligen ville satsa allt, hade det dock varit tvärt om och jag hade haft pojkvän hade jag ALDRIG klarat av att vara otrogen! jag kunde inte ens puss på Pierre i närheten av mitt x i av vårat förhållande just för att jag inte ville såra honom ännu mer, då jag visste han fortfarande tyckte om mig även fast det var slut mellan oss i ca 3 månader innan det blev något med Pierre :)