Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



onsdag 13 januari 2010

Vad fotar man på Willy´s?

En proppfull kundvagn kanske? En sådan som får kunderna bakom att byta kö. Man skulle kunna tro att vi är en storfamilj och inte två personer. Det kanske inte är så konstigt att vågen pekar uppåtgående? För på något sätt ska vi ju peta i oss allt det här också. Men ärligt talat så är jag inte den typen som tycker att handla är det allra roligaste man kan göra med sin tid. Därför brukar jag bunkra upp ordentligt så att jag och Willy inte behöver träffas så ofta!

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Jag vet jag vet...att det kommer..Kram!

lassika sa...

Ja här storhandlar jag en gång i månaden så jag slipper springa så ofta sedan.
Kram