Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



torsdag 21 januari 2010

Kan det bli för mycket av det goda?

Ja, det kan det........
Jag skulle bjuda mina föräldrar på vaniljmunkar igår men kunde inte hitta dem. Jag letade överallt.......till slut kom jag fram till att jag måste ställt dem på bilen när jag lastade in mina matkassar och åkt ifrån dem. Dröm om min förvåning när jag hittade dem idag i min arbetsväska! Så det blev vaniljmunk till morgonfikat, mums! Sedan blev det vaniljmunk till efterrätt! En av konstgruppens deltagare gick i pension idag och det tänkte inte jag på........för lite senare på eftermiddagen blev det tårta! Så nu sitter jag här med rund mage och ångrar mina synder.........men gott var det.

10 kommentarer:

Vicke sa...

man får unna sig lite gott ibland

Stina sa...

Tackar!! Kul att du gillade dem. Jag har kollat på en del av dina bilder, de är verkligen helt suveräna.

Yvonne :-) sa...

Är det inte värre synd så var det inte så farligt.
Den var en trevlig dag som jag hade i Lund.Kram!

lassika sa...

Ibland skall man ha det lite gott
Kram

attis sa...

Det är gott att synda ibland*fniss* En sån byggsats skulle nog göra hjärnan till ett enda virrvarr hahaha. Ha en underbar fredag.
Kramen

sannof sa...

Fika är ju förrädiskt gott... mumms jag är inte heller den som tackar nej till fikabröddirekt.. hahha ha nu en trevlig helg på dej =)

Unknown sa...

Hejsan Ninja!

Svar: Den är jättegod!

Ha en fin fredag!

Kram

Frogprincess sa...

Javist kan det vara för mycket i bland, men det glömmer man snabbt och mumsar vidare.

Evisen sa...

Ja ibland så kan man få nog. Jag klämde 100 g choklad igår.... inte bra!

NatureFootstep sa...

så kan det ju gå. (hihi)