Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



måndag 18 januari 2010

I slutet av en riktigt bra dag....

Jag letade efter en bild som kunde symbolisera en riktigt bra dag och fastnade för denna. Lite grann från ovan, lite himmelsk......
Varför har denna måndag varit så bra? Jo, jag har fått disponera den helt själv. Jag började med sovmorgon och kaffe på sängen. Sedan tog jag en promenad med en väninna. Lunchen lagade jag till igår så det var bara att ta för sig ur kylskåpet. Efter lunch åkte jag ut till stallet och tog en ridtur i skogen.....där var bara jag, Frisse och rådjuren. Nu ska jag alldeles strax ta en dusch och snygga till mig, sedan är jag bortbjuden på ett glas vin. Hur bra kan en måndag bli egentligen?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som en väldigt bra måndag. Själv hade jag en på jobbet som bestämde att hennes gnällande och gapande skulle ge mig en riktigt jobbig huvudvärk (som i stort sett släppte när jag kom hem som tur är). Men vilken skit dag på jobbet...
Sv; jag tror att jag kanske har lätt att gå ner pga att jag har lätt att gå upp. Eller så är det att jag har ganska så nya kilon att gå ner. Hur det nu är så är jag så himla glad att bli av med varenda millimeter och milligram som finns i onödan.
Starling. =)

chi sa...

Jag tog bort inlägget då jag insåg att det var väl dramatiskt. Fast det jag skrev var vad jag kände och känt en längre tid men tycker inte det är rätt att lägga ut det i bloggen. Jag har ju barn och barnbarn som kanske läser vad jag skriver och inte ska dom behöva läsa sånt om mamma, mormor, farmor.......
Kramis!

annsan_s sa...

Godmorgon! Visst var det, lite blev jag iaf. Jajjemensan, kan det vara! Kram

Vicke sa...

då hoppas jag att du får en lika fin dag idag

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Det var en härlig måndag du hade.Min var inte så tokig den heller.Tyvärr så var min utan ridtur.SV:Hoppas att du fick ha byxorna medan du åkte hem.Kram!

lassika sa...

Säger god morgon från norr
Kram

Lysande ögonblick! sa...

Det låter som lysande måndag! Fint.

Jeppsson sa...

Vad härligt! Och väldigt vacker bild.