Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



måndag 4 januari 2010

Det är mycket snö nu!

Bilen ser glad ut i alla fall! Men det är mycket jobb att kratta fram den varje gång man ska iväg. Det är tur att Frisse finns så att jag får mig en nypa luft, det är inte alltid man vill ut frivilligt i kylan. Idag var det i alla fall skönt i skogen, lugnt och stilla. På hemvägen hämtade jag bräder och färg från mitt jobb. Det ska bli nytt tak och ny färg på väggarna i gästtoaletten. De förra hyresgästerna i lokalen vi hyr på jobbet lämnade kvar så mycket material. Vi har inte användning för allt, så det är bara att ta för sig!

5 kommentarer:

attis sa...

Ja man satnnar nog och läser en gång extre ;) Vad jobbigt det är med nerisade bilar. Vilken tur att du får ta materialet. Ha en bra kväll.
Kram

Veiken sa...

Kors vilken djupfryst bil. Nu har jag gort ett bildspel på Jay Cut också (funkar med Metro) Vilken skillnad. Tråkigt att dom inte tar "din" sida. ......

lassika sa...

Tror nästan att ni har mer snö än oss
Kram

gråvarg sa...

Bilstackarn ser allt lite frusen ut. ;)

Omg, snygg animation i sidokolumnen, med "senast upplagda bildspel". Måste kolla in den!

Anonym sa...

Snö är inget vidare tycker jag, Rex och Grimm gillar den iallafall. Idag snöar det om igen, det är såååååå skönt att slippa jobba idag. När jag stog i dörröppningen och tittade ut så damp en and ner från taket och tittade förvånat på mig, sen flög den iväg igen. Det kan man kalla överraskning på morgonen. Härlig bild du tagit på bilen. Den ser faktiskt lite "glad" ut:) // MICKAN