Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



tisdag 9 november 2010

Årets första snöstorm.....

Hu, vilket äckligt väder vi har haft i Stockholm idag. Det blåste på tvären och vräkte ner blötsnö. Inget lågskoväder precis så jag blev rejält blöt om fötterna! På morgonen då jag begav mig av var det inte alls samma väder som mitt på dagen.
Visst är det typiskt att vi hade många förflyttningar inplanerade idag, vilket innebar en hel del travande i snömodden mellan bussar och tunnelbanor.
Ibland kan jag känna mig nöjd när jag har varit ute i sådant här busväder......men idag kände jag mig bara blöt.....

Så här ska det se ut om man ska bli blöt!

8 kommentarer:

ansepanse sa...

så ni har haft snöstorm, vi har haft snöfall och blåst, inte riktigt storm här inte
kramar

Monica sa...

Usch, blöt om "tassarna" är inte roligt. Bättre på fötterna i morgon kära Ninja.
Kram från en som är torr om fötterna.

Yvonne :-) sa...

Vi har inte fått någon snä ÄN!Är det du som ligger i blöt?Kram!

Stina sa...

Än håller sig snön i de norra delarna av Skåne och det är jag väldigt tacksam för. Det räcker så bra med att temperaturen har sjunkigt och jag har fått dra på mig vinterjackan. När vintern väl har satt igång tar den ju aldrig slut :( Hoppas det blir bättre väder hos er imorgon.. Kram

Fenixmonas sa...

Samma hemska väder här! Alla bussar var inställda hela dagen! Kramiz

MICKAN sa...

Det har inte varit nåt vidare här på västkusten heller. Ha det gott!

Anonym sa...

Kung bore is back... men jag hoppas han åker på semester ett par veckor till så man slipper ha det vitt så himla länge.. Vill inte ha snö förrän till advent.=) ha det gott och kram/Sannof

Evisen sa...

Det se varmt och gott ut!! Längtar efter värme!