Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



fredag 5 november 2010

Framtida harmoni?

Jag har varit på utflykt till den lilla staden. Jag blev hämtad vid trappan av en trevlig tvåbening och en bedårande fyrbening som lystrade till namnet Elsa.
Fyrbeningen värmde mitt knä.
I den lilla staden träffade vi en fyrbening modell större, en riktig gentleman, mörk och stilig.
Vi åt grekiskt, vi tog en promenad.....
Vi berättade om oss själva och vad vi tycker om mörka gentlemän.......
Jag tror att vi talade samma språk.....för tillsammans förflyttade vi oss på ett sätt som gav en antydan om  framtida harmoni.

Det är något visst med mörka gentlemän.....

8 kommentarer:

ansepanse sa...

låter väldigt spännande och trevligt :)
ha det gott - kramar

Yvonne :-) sa...

Det var en grann gentleman.Jag tycker att vi också ska njuta av livet och goda vänner.Kram

Monica sa...

Wow, vilken snygging!!!! Vilket hår, vilka muskler,benen....wow...."tanten" blir alldeles yr i "bollen" av denna snygging.Kram.

Stina sa...

Tycker mig känna igen just den här mörke och otroligt stilige gentlemannen :)
Är det så att den rätte har dykt upp nu - en riktig fullträff...som gillar grekiskt :)
Ha en skön helg! Kram

Fenixmonas sa...

Det var en väldigt stilig fyrbening! Vilken vacker bild!! Kramiz

Jeppsson sa...

Så tjusig! Och vad vackert med svart häst mot vit snö.

MICKAN sa...

Vilken härlig bild på en riktigt mörk och vacker gentleman :)

Betsy sa...

Jag håller med dig, den var riktigt tjusig. Kram =)