Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



söndag 28 november 2010

Om att se ut som en fågelholk.....

Jag ser ut som en fågelholk och får snart pippi......
Hur det går till kan ni se här!
http://nordtellus.blogspot.com/2010/07/nu-ar-det-snart-semester-och-tur-ar-val.html
Men nu är det ingen semester i sikte för i morgon är det måndag. Då är det dags att tillverka nya fågelholkar.
Vi hann göra 28 holkar förra veckan och av dessa sålde vi 21 stycken denna helg. Inte illa!
Det kom t.o.m en talgoxe på lägenhetsvisning när vi ställt ut dem för försäljning. Men den hann jag inte få på bild.

5 kommentarer:

Monica sa...

Ninja, nu tycker jag synd om dig! Oj vad du får slita, men såååå fina Holkar!!!Synd att vi har en "egen" Holk.....annars hade jag köpt en. Vi har faktiskt en holk som ser ut som vårt hus men i mini storlek(gjord av min man)
Försök vila lite nu och tänk på att snart är det semester.
Varm ärlig kram från mig.
PS: den där filmen....*fniss*...så rolig.

Lysande ögonblick! sa...

Jättefina holkar. Kul att ni sålde så många. Hoppas du får vila ordentligt. Kram!!!

Åsa! sa...

Vilka lyxiga holkar!

Stina sa...

Häftiga holkar, verkligen superläckra...jag hade flyttat in direkt om jag vore pippi :) Förstår att de gick åt som smör i solen.. Det kanske finns utrymme för lite kompledighet någon dag framöver...du måste ju vila också. Ha det så gott! Kram

MICKAN sa...

Det var riktigt roliga fågelholkar. Många pluspoäng till dig!!!