Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



måndag 8 november 2010

Pyntat och fejat kan glädja fler än man tror!

Vi ska städa, vi ska feja.....
Idag har jag gjort som mössen i Askungen. Städat och fejat hela dagen. En liten promenad i solen hann jag också med. Nu är jag nästan klar. När jag är klar så är jag bjuden till min granne på tjejparty.
På en måndag.......det ni!

Pyntat i Toscana

Pyntat i Florence

Pyntat i Österrike

Pyntat i Blekinge, visst blir man glad när man ser detta?

6 kommentarer:

Stina sa...

Sol? Här öser regnet ner och det blåser kallt:(
Trevligt med belöning efter all städning...tjejparty låter kul...och det är väl just på en måndag som man behöver piggas upp allra mest :) Ha det så kul! Tjusigt pynt förresten...

Monica sa...

Glad?....det är "bara" förnamnet. Vilka vackra Hus!!!!!! men tror du att det är fejat där inne!...*fniss*...
Ha en trevlig tjejkväll. Kramen.

Fenixmonas sa...

Javisst blir man glad av detta vackra! jag pyntade garderober o skafferi igår...det var också gott när det var klart! Kramiz

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Dom i Österiken har nog fullt upp att vattna alla blommorna.Svar:Då hade vi fått slut på arvetslöshet,men det får vi.Kram!

Anonym sa...

Jadet är härligt med alla blommor.. Och visst är det skönt när man har rent och fint runt ikring sej.. Jag hade oxå städdag igår men hann inte riktigt klart .. Så snart ska jag lägga manken till och fortsätta.=) ha nu en fin fin dag och hoppas ni hade en skoj tjejfest.=)/Sannof

ansepanse sa...

jo man blir superglad när man ser det
ha det gott - kramar